درآمد کده

آموزش کسب در آمد از ارزهای دیجیتال

درآمد کده

آموزش کسب در آمد از ارزهای دیجیتال

برای کسب ارزهای دیجیتال بیشتر از سایت های هفتگانه متصل به سایت کوین پات ترفندهایی وجود دارد که ما قصد داریم به شما عزیزان آموزش دهیم با همراه باشید. در ضمن می توانید از این لینک برای آموزش سایت کوین پات و نحوه استفاده از آن استفاده کنید.

ترفند سایت های MOON:

ترفند سایت BONUS BITCOIN:

سایت بونوس بیت کوین با هر بار Claim کردن به شما از ۱ تا ۵۰۰۰ ساتوشی پرداخت می کند که در بیشتر موارد این عدد کمتر از مقدار متوسطی است که این سایت پرداخت می کند. برای اینکه با هر بار Claim کردن مبلغ متوسط سایت را دریافت کنید باید در زیر دکمه Claim بر روی Change your claim settings کلیک کنید.

 

 

سپس پنجره جدیدی باز می شود که دو قسمت با نام های Claim alarm و Claim amount را خواهید دید. در اینجا باید تیک مربع جمله Always receive the average claim amount را بزنید. این گزینه به معنی آن است که شما خواهان آن هستید که با هر بار زدن دکمه Claim میزان متوسط مبلغ پرداختی سایت را دریافت کنید و از این بعد شما با هر بار Claim کردن مبلغ ثابتی را دریافت خواهید کرد که بیشتر از دفعات قبلی است.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی